آشنایی با ربات تلگرامی Hamster Kombat

ربات‌های تلگرامی در ماه های اخیر به به عنوان یکی از ایردراپ های مطرح تلگرام در جامعه ایران مطرح شده و کاربران این بازی تلگرامی هر روز افزایش پیدا میکند . معروف ترین ربات تلگرامی که میتوانستید با استفاده از آن ارز ماین کنین نات کوین بود که حاشیه های زیادی داشت و خیلی از افراد فعال در حوزه تکنولوژی معتقد بودند که یک پروژه کلاهبرداری میباشد ولی خوب برعکس گفته ها این ارز در خیلی از صرافی ها لیست شد و خیلی ها توانستند درآمد خوبی از Notcoin کسب کنند . بعد از نات کوین حالا پروژه Hamster Kombat توانسته که نظر کاربران را به خود جلب کند، در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها، ترفندها و نحوه استفاده از این ربات خواهم پرداخت.

 

 

ربات تلگرامی Hamster Kombat چیست؟

Hamster Kombat یک ربات ایردارپ توکن همستر هست که با استفاده از تپ کردن روی صفحه موبایل میتوانید این توکن را ماین کنین در تلگرام است . این ربات با طراحی جذاب و رابط کاربری ساده، و وعده لیست شدن در صرافی ها توانسته مخاطبین بسیاری برای خود جذب کنه . (در حال حاضر 19 میلیون کاربر)

 

نحوه استفاده از ربات Hamster Kombat

1. فعال کردن ربات همستر در تلگرام

ابتدا باید ربات Hamster Kombat را در تلگرام فعال کنید. برای این کار میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید
>> فعال سازی ربات بازی همستر <<

نکته : لینک را بر روی گوشی خود که تلگرام بر روی آن فعال است باز کنید .

 

2. شروع بازی همستر

پس از اضافه کردن ربات، با ارسال دستور /start می‌توانید بازی را آغاز کنید. ربات دستورالعمل‌های لازم برای شروع بازی و پرورش همستر را به شما ارائه می‌دهد.

 

3. نکات ابتدایی بازی همستر

شما در ربات بازی همستر تلاش میکنید که سکه بیشتری کسب کنید چون بر اساس این سکه ها امتیاز شما ارزیابی میشه و قراره بهتون به تعداد این سکه ها توکن همستر داده بشه پس هر چی سکه بیشتری کسب کنین امتیاز بیشتری میگیرین و در واقع توکن بیشتری دریافت میکنین .

4. بازی همستر چطور کار میکند ؟

نحوه کار ربات همستر به این صورته که شما باید روی علامت سکه بزنید تا سکه دریافت کنید هر چقدر بیشتر روی صفحه بزنین خوب سکه بیتشری هم دریافت میکنین .

 

5 . چیکار کنیم که سکه بیشتری دریافت کنیم ؟

خوب برای اینکه بخواین سکه بیشتری دریافت کنین و نیاز نباشه که خودتون مدام روی صفحه تاچ کنین بهتره که از ربات های کلیک خودکار (auto clicker ) استفاده کنین .

میتونین این ربات ها رو از کافه بازار یا google play دانلود کنین .

همین کلمه auto clicker رو سرچ کنین براتون کلی اپ میاره که میتونین هر کدوم رو خواستین دانلود کنین .